tisdag 11 september 2012

Ensam bara för en natt

Det är höst. Igår la jag märke till färgskiftningen bland trädkronorna. Så vackert. Enligt en källa har detta ännu inte skett i Göteborg men det tar nog inte lång tid innan förändringen drar in där också. Hösten och dess vackra färger. Alla årstider har saker som man tycker mest om och färgerna är det som lockar mest när det kommer till hösten, enligt mig. Än är temperaturen väldigt upp och ner men snart så kan jag börja använda mina höst-boots! Längtar längtar! Skolan har börjat och jag FÖRSÖKER verkligen tycka om det. Men innerst inne hade jag velat börja jobba. Men de två åren som är kvar kommer gå så fort så "vips!" så står jag där och söker jobb. Men först ska jag fokusera på att hitta ett zoo där jag kan få göra mitt exjobb på. Vore ju bara sååå nice! Sluta aldrig hoppas säger jag bara. Jag skriver här och nu för att jag är ensam i min lägenhet ikväll(det har gått tre år och jag kan fortfarande inte fatta att jag har en lägenhet :o). Emil valde att stanna hemma hos sig och då jag råkar tro att det är hans mini-säng (står för en del av problemet) som förstört min rygg de senaste gångerna så undviker jag ett besök då min rygg blev bra IDAG. Men bra var nog det. Jag hann arbeta mer på mitt projekt med råttorna och faktiskt så kände jag mig väldigt duktig idag. ...Men jag hade ljugit om jag sagt att jag inte velat ha honom här. Saknar honom faktiskt...liiite ;D Och jag kan säga att det vi bygger upp har utvecklats riktigt fint. Definitivt att jag känner mig lyckligare än vad jag gjorde under senaste inlägget. Dock är jag fortfarande skör och ledsen inombords men när jag nu ser att han verkligen försöker få detta att fungera, att han verkligen försöker visa att han bryr sig, så kan jag ju inte mer än bara smälta. Men vissa saker tar mer tid än andra. Men om vi säger så här att för en månad sedan hade vi fortfarande inte setts sedan maj (kan ha skrivit om händelsen men ett stort misstag med mobilen och misstaget att ta "send"-knappen för "delete"-knappen) och då hade jag INTE tänkt mig detta slut...eller början eller hur man nu vill se det. Ojojojoj! Vad tiden rinner iväg. Hade hoppats sova nu menmen :D Sov så gott allesammans så hoppas jag att vi ses igen. Förhoppningsvis får jag ta ngr kort under min labbvecka med råttorna så då får ni se vad jag gör :) Hugs and Kisses Emsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar