söndag 5 augusti 2012

Hoppas på en drömlös natt

Drömde massa skit inatt. I ena drömmen gick allt åt skogen på jobbet. Allt jag gjorde blev fel och allt tog tid. Ingen fick sin beställning och folk blev arga. I andra drömmen jobbade jag på mitt gamla jobb som servitris på Sorento. Chefen hade lagt alla sina sista pengar på en maskin som skulle göra flera olika rätter. Självklart lyckades jag förstöra denna och jag vaknade upp av att jag grät ljudligt. Helt sjukt. I tredje drömmen som jag ansåg var värst så gick jag min vän bakom ryggen genom att ha sex med hennes kille utan hennes vetskap. Vad är det jag drömmer egentligen?? När jag sedan skulle till jobbet var jag orolig över hur dagen skulle gå med tanke på min första dröm. Men dagen blev bra, men stressig. Då jag inte än är fullärd vid boarden för att göra burgare och hålla reda på allt så fick jag stå där under dagen...on my own! Jädrar vad det var mkt som skulle hållas reda på och jag kunde under alla timmarna känna svetten rinna på min rygg. När jag slutade sedan var jag heeelt slut och ville bara hem...dock var träning på schemat men det var väldigt härligt då min takfläkt fläktade skönt mot min hud. Imorgon är jag äntligen ledig. Har ju trots allt jobbat sju dagar på rad. Och denna veckan var det riktigt nervöst då vi väntade på att kontrollanten skulle dyka upp. Men ingen kom så det blir väl kanske nästa vecka. Men jag vet att jag gör ett bra jobb så jag är inte nervös. Kanske om jag skulle stå i boarden då allt inte är hundra menmen det ska nog gå bra :) På lördag åker jag ner till Göteborg. Tänk vad tiden går fort...eller? Där ska jag spendera en hel vecka åt att umgås med allt och alla. Speciellt min bror som vill lära sig lite mer om länder och som vill ta en joggingtur eller två med en :D Att ha fler vänner en dagar tar kål på en, men om jag inte sover ngt under dessa dagar så kaaanske det kommer gå vägen. Kommer vara helt slut när jag kommer upp igen haha och då börjar skolan (nästan). Undrar så vilka som valt att gå mastern. Jag är i alla fall en av dem! Nej, nu är jag ganska så trött och vill i säng tidigt så jag kan....sova läääänge! För imorgon kan jag sova till hur länge jag vill .Dock måste jag inhandla en högerlins. Ja, ni läste rätt. Mitt högra öga har varit så irriterat och vill inte ha kvar mina linser så de har fallit ut eller blivit tvungna att tas ut omedelbart även då ingen vätska och behållare funnits till hands så nu går jag omkring med en lins på vänster öga och ärligt talat så känns det inte så bra. Så imorn blir det en tur till optikern och sedan blir det faktiskt jympa ute på trädgårdsföreningen med Elin och sedan lite mat. Ska bli riktigt spännande och förhoppningsvis kul också. Sov så gott på er alla! Hugs and Kisses Emsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar