onsdag 30 december 2009

Kaede är ingen katt, hon är en tiger!


Så mycket har hänt här nere i Göteborg. Helt slut.
Först skulle min bror passa katten, men de kom inte överrens haha. Så istället bor hon här hos mig i en friggebod på 10 kvadratmeter och hänger på gardinstången :)
Har inte fått sova mycket då hon vill hoppa o klänga hela natten.
Hon smet även en morgon och jag blev så rädd. Men jag lyckades få tag i henne innan hon hamna hos grannarna. Hon måste hem till ett större utrymme så hon inte förvandlas till ett monster.
Obs! Katten på bilden är INTE Kaede även om Patrik kanske ser henne som sådan ;)

Den tiden jag varit här har varit underbar. Jag har umgåtts med familjen, fikat med goda vänner och sett på bio med Dan, en riktigt go kille som tillsammans med mig ska festa på Gretas innan jag åker. It is going to be awesome!

Har även shoppat på mellandagsrean och kommer komma hem med nya tröjor, smycken och skor. Pengar tjänas och pengar försvinner. That's life ;)

Kommer åka hem tidigare till Linköping och om jag ska vara ärlig så ser jag inget negativt i det hela. Visst kommer jag sakna mina vänner och de jag inte fick chansen att träffa. Men jag saknar mitt hem och är intresserad över att se om mina fiskar överlevt ;)
Sen har jag fått massa pengar (som jag sen innan haft men inte tänkt på att jag hade hehe) så jag ska shoppa möbler på ikea och fixa glaset på akvariet då jag ska skaffa mig "hoppande" fiskar.

Känns som jag har så mycket att skriva men kan inte få ut det. Då är det bäst att låta bli.
Men ett tips: SE PÅ AVATAR! Så vacker och mäktig. Ganska...eller väldigt förutsägbar, men det är inte något som irriterar som i andra filmer.

Hugs and Kisses
Emsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar